Бернард ШОУ

Узагалі говорячи, влада не псує людей, зате дурні, коли вони у владі, псують владу.


понеділок, 1 грудня 2014 р.

Безсловесне спілкування

Зрозуміти, що учні засвоїли матеріал, можна через так зване «безсловесне спілкування» з ними. Якщо вчитель розуміється на різних сигналах тіла, це може допомогти йому ставитися до своїх учнів з більшим розумінням.
Мова тіла, або безсловесне спілкування, включає в себе вираз обличчя, контакти через погляд, позу, жести і фізичний вигляд. Якщо ви як учитель почуваєтеся непевно щодо розпізнавання цих сигналів на уроці, скористайтеся такими спостереженнями:

  • Якщо руки складені вільно, без напруження, а пальці переплетені, учень почуває себе спокійно і впевнено.
  • Якщо ж  руки зціплені, або міцно стискують парту і тремтять, то учень відчуває занепокоєння або страх. Якщо він прикриває рукою обличчя, то він у такий спосіб захищає себе від учителя або від того, хто питає.
  • Якщо голова учня нахилена, це означає, що учень дуже уважно слухає. Якщо він тримає голову високо піднятою, це є ознакою того, що він відтворює інформацію.
  • Якщо існує зоровий контакт між учителем і учнем, то це означає, що учень зосереджений і зацікавлений.
  • Якщо очі учня широко розкриті – він задоволений ходом бесіди.
  • Якщо учень насупився або дивиться скоса, він відчуває певний дискомфорт у класі.
  • Якщо учень потирає свій ніс. Посмикує себе за вуха або волосся – це сигнал того, що він не зовсім розуміє вчителя.
  • Якщо учень знизує плечима, це означає його байдужість.
  • Якщо руки учня складені навхрест на грудях, це означає, що він блокує вхідну інформацію або намагається захистити себе.
  • Якщо тіло учня знаходиться в розслабленому стані, це є свідчення його неуважності.