Бернард ШОУ

Узагалі говорячи, влада не псує людей, зате дурні, коли вони у владі, псують владу.


Я педагог

Моє кредо

Будьте самі шукачами, дослідниками. Не буде вогника у вас – вам ніколи не запалити його в інших.
Василь Сухомлинський

   


  Працювати вчителем – Божий дар, дуже наполеглива та відповідальна постійна праця над собою.
    Своє бачення змісту життя прагну передати учням, крок за кроком формуючи людину нової генерації, громадянина демократичного суспільства, що самостійно обирає собі шлях, має власну позицію і вміє її відстояти.
   
  На моїх уроках панує атмосфера співробітництва, бо я дотримуюсь демократичного стилю у відносинах із дітьми, вважаю себе рівноправним учасником процесу навчання, «першою серед рівних».
 
Налаштована на співпрацю з учнем, прихильник комунікативно-діалогового (інтерактивного) навчання, обираю різноманітні шляхи організації та проведення уроку, щоб зацікавити, захопити, здивувати, спонукати думати, погоджуватися чи заперечувати, викликати почуття розкутості чи співпереживання. Головне, на мою думку, не залишати місця байдужості, інертного споглядання.
   Дотримуюсь принципів активного навчання, надаючи знання не заради знань, а знання для збагачення життєвого досвіду, навчаючи дітей любити рідну державу, через захоплення правознавством, виховую творчих, думаючих, відповідальних громадян – патріотів України.
  Беру участь у роботі шкільного краєзнавчого музею (організація виставок до річниць депортації українців із Закерзоння; обґрунтування протиправових дій тодішньої влади СРСР і УРСР відносно українського населення Лемківщини, Надсяння, Холмщини; пошук шляхів відновлення історичної справедливості ).



   Як класний наставник 8-Б класу переконана, що основне призначення класного керівника зумовлене сучасними завданнями, що постають перед суспільством, — максимальний розвиток кожної дитини, збереження її неповторності, розкриття її потенційних талантів і створення умов для духовного, розумового й фізичного вдосконалення.







Проблема, над якою я працюю



Для вирішення проблемного питання я по максимуму залучаю учнів до аналізу документів, намагаюся привести їх до самостійного вирішення проблеми, бути «першим серед рівних» у відносинах зі своїми вихованцями, крок за кроком, на кожному уроці вчу, виховую, формую громадянина України – знаючого, вмілого, креативного будівника громадянського суспільства.

Дидактичний аспект


Грамоти та нагороди

Виховний аспект


Мої досягнення


Позаурочна діяльність