Бернард ШОУ

Узагалі говорячи, влада не псує людей, зате дурні, коли вони у владі, псують владу.


понеділок, 1 грудня 2014 р.

Навчальне співробітництво вчителя та учнів (робота в групах)

Сучасний урок неможливо уявити без використання новітніх технологій, які здатні зацікавити сучасного школяра, зробити процес навчання більш різноманітним та ефективним.
Найбільш ефективними формами організації навчальної діяльності виявилася робота в групах. Групи на уроці — це добровільні об'єднання учнів, що мають подібні позиції стосовно проблем, обговорю­ваних у ході уроку.


Умови, необхідні для ефективних результатів

  • ·        свідома творча взаємозалежність членів групи;
  • ·        інтенсивне творче спілкування між учасниками;
  • ·        усвідомлення необхідності особистої участі й відповідальності за успіх спільної роботи;
  • ·        уміння працювати з напарником або у складі невеликої групи;
  • ·        регулярне обговорення всією групою ходу роботи з метою  підвищення її ефективності.

Роль вчителя (керувати, не втручатись)

  • ·        визначити цілі заняття (академічні й соціальні);
  • ·        сформувати навчальні групи (чим менша група, тим краще);
  • ·        розподілити ролі між учнями в середині групи;
  • ·        видати завдання, роз’яснити учням, який очікується результат;
  • ·        пояснити критерії якості виконаної роботи;
  • ·        дати можливість кожному висловитися щодо шляхів виконання завдання;
  • ·        перевірити, чи кожен член групи засвоїв матеріал попереднього завдання;
  • ·        переконатися, що учні познайомилися з матеріалом, який вивчається і дійшли спільної думки про те, які висновки на основі цього матеріалу можна зробити;
  • ·        залучити до роботи всіх членів групи;
  • ·        уважно вислухати думки членів груп;
  • ·        критикувати погляди, а не людей, які їх висловлюють;
  • ·        допомогти учням розпочати роботу в групі;
  • ·        контролювати ефективність заняття і втручатися в його хід у разі необхідності;
  • ·   оцінювати роботу учнів за допомогою тестів, перевіряючи уміння застосовувати свої знання і навички;
  • ·        організовувати обговорення членами групи рівня взаємодії одне з одним.


Оцінка учнем власної участі в роботі малої групи

Показники
Завжди
Звичай-но
Іноді
Ніколи
Я добре співпрацював із своїми товаришами




Я намагався зрозуміти та ви-конати спільні завдання




Я завжди брав участь в обгово-ренні завдання




Я висловлював нові ідеї та вносив конструкттивні пропозиції




Я запрошував інших до роботи та підбадьорював






Немає коментарів:

Дописати коментар