Бернард ШОУ

Узагалі говорячи, влада не псує людей, зате дурні, коли вони у владі, псують владу.


пʼятниця, 24 жовтня 2014 р.

Проект: «Я і закон»


Калуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4

Проект: «Я і закон»

Творча група:

Керівник:
Класний керівник 8-Б класу, вчитель правознавства Голинська Н.А.

Члени групи:
Заступник директора з навчально-виховної роботи Куриляк Н.Г.
Практичний психолог Золотняк І.С.
Голова ради школи Морис Б.В.
Президент учнівського парламенту Конарська Алла (11 кл.)
Головний спеціаліст служби в справах дітей Кадобянський О.І.
Працівник кримінальної міліції в справах неповнолітніх Яцків Т.Д.


Те, чого сьогодні навчається в класі одне покоління, стане нормою життя наступного.

А. Лінкольн

Актуальність проекту:

Для розбудови правової держави та громадянського суспільства в Україні важливим є формування нового, вищого рівня правосвідомості та правової культури населення. Великого значення у світлі цього набувають правове виховання і правова освіта школярів. Без глибоких знань прав, свобод, чинного законодавства еволюційний розвиток жодного суспільства не відбувається.
Необхідність проведення та вдосконалення правового виховання в сучасній загальноосвітній школі пояснюється тим, що воно сприяє розвитку: міцної бази знань у галузі права й політики (прав людини і демократії); уміння критично мислити і спілкуватися з людьми; позитивного ставлення до громадянських дій та ініціатив і верховенства права; бажання й здатності брати участь у суспільному житті).
Правове виховання не ставить за мету дати професійні правові знання, воно лише передбачає дати базу, яка б дала змогу законно вчинити в тій чи іншій правовій ситуації.
Підвищення рівня правових знань у школярів, їх правосвідомості та правової культури можливі лише за умови повсякденного, професійно організованого правового виховання, здійснюваного з використанням усіх його форм, у тому числі й за допомогою проекту.

Мета проекту:

Ø формування правової та громадянської культури особистості, підвалиною якої є повага до прав і свобод людини, до демократі як основи державного устрою;
Ø вироблення навичок правомірної поведінки;
Ø формування особистої відповідальності за долю держави;
Ø формування активної громадянської позиції.


Завдання проекту:

Ø отримання знань про право та державу, про права й обов’язки громадян у конституційній демократичній державі;
Ø формування поваги до Конституції України;
Ø практична спрямованість вивчення законів України;
Ø формування правомірної поведінки, попередження правопорушень, негативних проявів серед підлітків;
Ø формування навичок здорового способу життя;
Ø розвинення бажання і здатності брати участь у громадському житті міста та держави;
Ø оволодіння практичними навичками, необхідними кожній людині для життя в сучасному громадянському суспільстві.


Учасники проекту:

цільова група, учні та педагоги школи, батьківська громадськість, позашкільні установи, служби міста, які відповідають за роботу з дітьми та учнівською молоддю, органи місцевого самоврядування, працівники органів правопорядку, суду та прокуратури.


Тривалість проекту:

довгостроковий (2,5 роки).


Тип проекту:

практико-орієнтований.


Яке значення має проект:

проект має регіональне значення.

План реалізації проекту:

І-й етап (2013 рік, ІІ семестр)


Пошуково-аналітичний

-         визначення теми, мети проекту;
-         створення цільової групи;
-         збір і вивчення інформації та її аналіз;
-         пошук та опрацювання методичної і наукової літератури;
-         створення учнівського клубу «Правознавець».


ІІ-й етап (2014 рік)

Практичний

-         зустріч з представниками правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування, служби у справах сім’ї, молоді та спорту;
-         робота учнівського клубу «Правознавець»;
-         проведення круглих столів, дискусійних клубів, виховних заходів, конкурсів малюнків на правову тематику;
-         участь у місячнику правових знань;
-         консультації психолога;
-         анкетування учнів та вчителів.


ІІІ-й етап (2015 рік)

Презентаційний

-         підготовка презентаційних матеріалів;
-         вивчення можливостей подальшого впровадження отриманих   
результатів;
-         презентація проекту.


Очікувані результати:

Ø сформована правова свідомість та громадянська культура учнів;
Ø отримані знання про права й обов’язки громадян у правовій державі, сформоване почуття поваги до Конституції України та Законі України;
Ø подолання негативних поглядів та переконань;
Ø виховання почуття відповідальності за власні вчинки;
Ø сформований рівень соціальної зрілості учнів, достатній для забезпечення його самостійності у різних сферах життєдіяльності.


Ті держави здатні стати великими, у яких великі малі люди.

О. Довженко


Члени   клубу      «Правознавець»

Конарська Алла –президент ради клубу (11 клас)
Герич Марія – (11 клас)
Гусак Катерина - (11 клас)
Салій Роман –(9-А клас)
Башта Дмитро  –(9-А клас)
Ващак Іван –(9-А клас)
Дзундза Володимир –(9-А клас)
Кузів Наталія –(9--Б клас)
Гаразд Христина–(9-Б клас)
Капець Назар  –(9-Б клас)
Сондей Анастасія –(8-Б клас)
Федорів  Іванна –( 8-Б клас)
Демчук Вікторія –(8-А клас)
Тимків Зоряна –(6--Б клас)

Керівник: Голинська Н.А., учитель правознавства